• Πως Να Κάνετε Το Φυλλάδιο Σας Να Ξεχωρίζει

10 Τρόποι Να Κάνετε Το Φυλλάδιο Σας Να Ξεχωρίζει Στο Πλήθος

 
Το φυλλάδιο είναι ένας φθηνός και εξαιρετικά αποτελεσματικός τρόπος να προσελκύσετε την προσοχή σε μια πολύ απασχολημένη αγορά. Πώς φτιάχνετε το φυλλάδιο σας ώστε να ξεχωρίζει στο πλήθος; Σήμερα παρουσιάζονται 10 τρόποι να κάνετε το φυλλάδιο σας να ξεχωρίζει. Είναι μερικές τεχνικές που χρησιμοποιούν οι επαγγελματίες σχεδιαστές για να φτιάξουν φυλλάδια “που ξεχωρίζουν”.

Δεν χρειάζεται να ξοδεύετε πολλά χρήματα για να φτιάξετε φυλλάδια που τραβούν την προσοχή.

1. Γράψτε μια “δυνατή” επικεφαλίδα ή τίτλο.

Κάντε το αξέχαστο, ασυνήθιστο ή προκλητικό χρησιμοποιώντας μερικές προσεκτικά επιλεγμένες ισχυρές λέξεις. Οι δημοφιλείς τίτλοι περιέχουν μία ή περισσότερες από αυτές τις λέξεις: Εύκολο, Τα μυστικά για, Ξεκλείδωμα, Τελικά, Εκ των έσω, Λήγει, Πώς να, Δωρεάν μπόνους, Τώρα μπορείτε, Ανακαλύψτε, Αποδεδειγμένο.

2. Χρησιμοποιήστε πολύχρωμα ή εντυπωσιακά γραφικά.

Μια μεγάλη εικόνα θα έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο από πολλές μικρότερες εικόνες. Μια εκπληκτική φωτογραφία ή εικόνα που τραβάει την προσοχή, δημιουργεί μια διάθεση και υποστηρίζει την ιστορία σας. Αυτή η εικόνα είναι το “σημείο εστίασης” σας και θα προσελκύσει τους αναγνώστες σας. Μπορείτε να αγοράσετε φθηνές αλλά ποιοτικές φωτογραφίες στο διαδίκτυο. Κάντε λήψη μεμονωμένων φωτογραφιών ή αγοράστε ένα CD με εκατοντάδες εικόνες.

3. Εστίαση στα οφέλη του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας.

Οι πιθανοί πελάτες σας θα σας κάνουν την ερώτηση: “Τι θα κερδίσω εγώ;” Γράψτε από την δική τους πλευρά χρησιμοποιώντας τις λέξεις “εσείς” και “για εσάς”. Αποφύγετε να χρησιμοποιείτε τις ακόλουθες λέξεις: εμείς, για εμάς, εγώ και μας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε κρατήσει το κείμενο σας σύντομο και εύστοχο. Μερικές από τις πιο ισχυρές λέξεις που πρέπει να χρησιμοποιήσετε είναι: δωρεάν, οικονομία, αγάπη, νέα, αποτελέσματα και εγγύηση. Διαχωρίστε τις μεγάλες παραγράφους με κουκκίδες και τοποθετήστε τα σε ξεχωριστό πλαίσιο.

4. Χρησιμοποιήστε συμπερασματικές μαρτυρίες και μελέτες περιπτώσεων.

Τίποτα αντηχεί καλύτερα από μια έγκριση από έναν ευτυχισμένο πελάτη, ειδικά εάν αποδεικνύει τα αποτελέσματα που είχαν με το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει το όνομα και το επώνυμο, την εταιρική επωνυμία και την τοποθεσία του προσώπου που παρέχει την επικύρωση.

5. Οργανώστε τη σελίδα σας με πλαίσια, περιγράμματα και περιοχές με αντίθεση χρωμάτων. 

Δεν χρειάζεται να γεμίσετε το φυλλάδιο σας με κείμενο και γραφικά από απ΄άκρη σ’ άκρη. Χρησιμοποιήστε λίγο κενό ώστε να ξεχωρίζουν ορισμένα στοιχεία και να κάνετε το φυλλάδιο εύκολο να το διαβάσετε.

6. Κάνετε τα λεγόμενα σας εύκολα αναγνωρίσιμα.

Τονίστε τους τίτλους και τους υπότιτλους με έντονους χαρακτήρες, αλλά αποφύγετε τη χρήση των ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ επειδή είναι πιο δύσκολο να τα διαβάσετε.

7. Μην γίνετε περίπλοκοι

Κάντε το απλό με δύο γραμματοσειρές και ευθυγραμμίστε τα στοιχεία σε ένα πλέγμα. Το πρόγραμμα διάταξης σελίδας θα παρέχει οδηγίες μη εκτύπωσης. Χρησιμοποιήστε τη δυνατότητα “snap to guidelines” για να ευθυγραμμίσετε εύκολα τα στοιχεία στο πλαίσιο. Να γνωρίζετε τα περιθώρια εκτύπωσης. Προτείνω να δημιουργήσετε τη διάταξη σας με περιθώρια 1/2″ σε όλες τις πλευρές ή να προσθέσετε 1/8″ για ξακρίσματα (bleeds) σε αντικείμενα που εκτυπώνονται έως την άκρη της σελίδας.

8. Μην ξεχάσετε να δείτε δοκίμιο.

Να έχετε κάποιον να ελέγξει το δοκίμιο σας. Ελέγξτε τα στοιχεία επικοινωνίας σας. Επιλέξτε τους αριθμούς τηλεφώνου στο φυλλάδιο για να βεβαιωθείτε ότι είναι σωστά και πληκτρολογήστε τη διεύθυνση URL του ιστότοπού σας για να βεβαιωθείτε ότι είναι σωστή.

9. Εάν είστε σε σφιχτό προϋπολογισμό, δοκιμάστε αυτό.

Επιλέξτε χαρτί με έντονο ή μοναδικό χαρτί και εκτυπώστε με μαύρο μελάνι. Χρησιμοποιήστε αποχρώσεις του γκρίζου για να δώσετε τόνους και αντίθεση σε περιοχές φόντου.

10. Προσφέρετε έκπτωση ή ειδική τιμή περιορισμένης διάρκειας.

Σχεδιάστε ένα κουπόνι στο κάτω τεταρτημόριο του φυλλαδίου. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ορίσει σαφώς τις προθεσμίες και τους περιορισμούς της προσφοράς. Εάν πρόκειται για ένα κουπόνι αλληλογραφίας, βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει τις προδιαγραφές πληρωμής με περιοχές για τη συμπλήρωση των πληροφοριών της πιστωτικής σας κάρτας, της διεύθυνσης αλληλογραφίας κ.λπ.

Δεν χρειάζεται να επανεφεύρετε τον τροχό κατά τη δημιουργία του φυλλαδίου σας. Χρησιμοποιήστε αυτές τις αποδεδειγμένες τεχνικές και θα δείτε μεγάλα αποτελέσματα στις προσπάθειες μάρκετινγκ.

Εάν έχετε ανάγκη εκτυπώσεων, από επαγγελματικές κάρτες έως ειδικές εκτυπώσεις μεγάλων διαστάσεων μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλέφωνα : 2107251600 – 2109210202, ή στο email : sales@grafima.net .

Θα σας εξυπηρετήσουν επαγγελματίες που γνωρίζουν την διαφήμιση και τις γραφικές τέχνες και θα σας δώσουμε λύσεις στις ανάγκες σας.

Το moto μας είναι : Print your dreams και κάνουμε ακριβώς αυτό.

Σχεδιάζουμε και εκτυπώνουμε τα όνειρά σας!